Oportunități de carieră
Experienţa acumulată în cei 92 de ani de activitate conferă Aeroportului Internaţional „Avram Iancu” Cluj dreptul de a privi cu încredere spre viitor, pregătind pentru anii ce urmează proiecte îndrăzneţe de infrastructură şi urmărind extinderea reţelei sale de rute prin deschiderea de noi destinaţii – premise ce vor asigura şi pe mai departe aeroportului clujean rolul de factor de impact în dezvoltarea economică a regiunii.
Investiţiile recente şi viitoare în modernizarea şi dezvoltarea Aeroportului Internaţional „Avram Iancu” Cluj ne recomandă ca o companie dinamică, mereu preocupată de oferirea celor mai bune condiţii şi servicii atât pentru pasagerii noştri cât şi pentru operatorii aerieni cu care colaborăm.
Prin urmare, suntem întotdeauna în căutarea unor persoane cu un comportament și o atitudine profesională, o pregătire educaţională adecvată fiecărui post în parte, dar dornice să facă parte dintr-o echipă de succes, mereu pregătită să ofere tuturor celor cu care intră în contact o experienţă demnă de un aeroport de talie europeană şi internaţională.
- Mihai Eminescu

Oportunități de carieră deschise
Șef Serviciu Exploatare și Mentenanță Mijloace Tehnice Aeroportuare – Direcția Operațională: 1 post
AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 08.04.2025, ora 10, selecţia pentru ocuparea următorului post:
Șef Serviciu Exploatare și Mentenanță Mijloace Tehnice Aeroportuare – Direcția Operațională: 1 post – perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
– Absolvent de studii superioare – cu specific de inginerie – cu diplomă de licenţă;
– Experiență Managerială – pentru o perioadă de cel puțin 5 ani;
– Cunoştinţe Microsoft Office (nivel avansat);
– Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
– Abilităţi de lucru în echipă;
– Seriozitate şi profesionalism;
– Apt pentru efort psihic și fizic;
– Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
– Permis de conducere categoria B.
Reprezintă avantaje:
– Diplomă de Licență/Master în domeniul ingineriei auto;
– Diplomă de Licență/Master în domeniul științelor juridice;
– Perfecționări/specializări/formări/instruiri în domeniul ingineriei mecanice-auto, dovedite cu certificate/atestate;
– Experiență în domeniul aeroportuar;
– Permis de conducere – altă categorie decât B.
Obiectivele postului:
– organizarea, coordonarea și conducerea activităților în cadrul Serviciului Exploatare și Mentenanță Mijloace Tehnice Aeroportuare, în vederea menținerii în stare operativă a tuturor mijloacelor și echipamentelor din dotare, precum și îndeplinirea standardelor de calitate cerute de politica Aeroportului;
– coordonarea activității serviciului pentru efectuarea transportului pasagerilor în vederea îmbarcării şi debarcării în / din aeronave;
– elaborarea manualelor și procedurilor specifice, în conformitate cu modificările, reglementările naționale și internaționale aplicabile;
– organizarea și coordonarea activităților de deszăpezire/degivrare a suprafeței de mișcare în zonele de responsabilitate și participarea efectivă la acțiunea de deszăpezire a infrastructurii aeroportuare;
– realizarea permanentă a instruirii specifice pentru personalul din subordine;
– achiziționarea de echipamente aeroportuare;
– gestionarea permanentă a stocului și a consumului de carburanți.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
– Cerere pentru înscrierea la selecție;
– Curriculum Vitae, din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
– Copie C.I.;
– Declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
– Documente care atestă studiile absolvite și experiența managerială (min. 5 ani)
– Adeverinţă de la medicul de familie care atestă starea de sănătate.
Probele de selecție:
Selecția pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
– Selecția dosarelor de înscriere;
– Proba scrisă – 2 ore;
– Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere pentru selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului sau la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro, până în data de 07.04.2025, ora 12:00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264/307500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Referent de specialitate - Serviciul Financiar: 1 post
AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 03.04.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată:
Referent de specialitate – Serviciul Financiar: 1 post
Condiţii necesare:
- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
- Experiență în domeniul economic de minimum 3 ani;
- Cunoştinţe de limba engleză;
- Cunoştinţe Microsoft Office (Word, Excel);
- Cunoștințe aprofundate în domeniul activității economico-financiare, legislației financiar contabile și fiscale;
- Capacitate de analiză şi sinteză, disponibilitate la sarcinile de serviciu şi dorinţă de perfecţionare;
- Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
- Rezistență la stres;
- Fără cazier;
- Abilităţi de comunicare, inițiativă, cooperare şi lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
- Deținere certificare membru Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, master;
- Experiență privind utilizarea programului de gestiune și contabilitate WinMentor Enterprise;
- Experiență pe un post similar într-o regie autonomă/societate comercială;
- Experiență în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile;
- Experiență în domeniul aeroportuar;
- Nivel avansat limba engleză.
Responsabilitățile principale ale postului:
- Cunoaște/participă la întocmirea Bugetului de Venituri și Cheltuieli anual/rectificativ cu respectarea legislației în vigoare,
- Urmărește încadrarea cheltuielilor în Bugetul de Venituri și Cheltuieli aprobat;
- Participă la realizarea execuției trimestriale/anuale a Bugetului de Venituri şi Cheltuieli;
- Întocmește situații cu privire la încasările de la companiile aeriene din serviciile prestate acestora;
- Urmărește consumurile de utilități;
- Analizează și fundamentează tarifele unității;
- Ține evidența contabilă a proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
- Participă la realizarea/întocmirea diferitelor analize economice ad-hoc.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae;
- Copie C.I.;
- Declarație pe propria răspundere în care trebuie să fie menționat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- Documente care atestă studiile absolvite și experiența în domeniu economic (min. 3 ani)
Probele de selecţie:
Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
– Selecţia dosarelor de înscriere;
– Probă scrisă – 2 ore;
– Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 02.04.2025, ora 12:00 sau se pot transmite la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro
Dispecer sol: 1 post
AEROPORTUL INTERNATIONAL AVRAM IANCU CLUJ RA organizează în data de 25.03.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea următorului post vacant, perioadă nedeterminată:
Dispecer sol: 1 post
Condiţii necesare:
- Studii medii – diplomă de bacalaureat;
- Operare PC (Word, Excel );
- Fără cazier;
- Permis de conducere categoria B;
- Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
- Apt efort fizic şi psihic;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
- Experienţă în domeniul aeronautic.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae;
- Copie C.I.;
- Copie permis de conducere;
- Copie a actelor doveditoare a studiilor şi a pregătirii profesionale;
- Declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează
Probele de selecţie:
Selecţia pentru ocuparea posturilor constă în următoarele etape:
– selecţia dosarelor de înscriere;
– proba scrisă;
– interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere: Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 24.03.2025, ora 14:00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149 – telefon: 0264/307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare).
Operator de handling: 1 post
AEROPORTUL INTERNAȚIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 26.03.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea următorului post vacant, perioadă nedeterminată:
Operator de handling: 1 post
Condiţii necesare:
- Studii medii – diplomă de bacalaureat;
- Permis de conducere categoria B, C;
- Fără cazier;
- Apt efort fizic şi psihic;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
- Constituie avantaj permis de conducere categoria D;
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae;
- Copie C.I.;
- Copie permis de conducere;
- Copie a actelor doveditoare a studiilor şi a pregătirii profesionale;
- Declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
Probele de selecție:
Selecția pentru ocuparea posturilor constă în următoarele etape:
– selecţia dosarelor de înscriere;
– proba scrisă;
– interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere: Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 25.03.2025, ora: 14.00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149 – telefon: 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare).
Internship
Momentan nu sunt programe de internship deschise la Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj.