Oportunități de carieră
Experienţa acumulată în cei 93 de ani de activitate conferă Aeroportului Internaţional „Avram Iancu” Cluj dreptul de a privi cu încredere spre viitor, pregătind pentru anii ce urmează proiecte îndrăzneţe de infrastructură şi urmărind extinderea reţelei sale de rute prin deschiderea de noi destinaţii – premise ce vor asigura şi pe mai departe aeroportului clujean rolul de factor de impact în dezvoltarea economică a regiunii.
Investiţiile recente şi viitoare în modernizarea şi dezvoltarea Aeroportului Internaţional „Avram Iancu” Cluj ne recomandă ca o companie dinamică, mereu preocupată de oferirea celor mai bune condiţii şi servicii atât pentru pasagerii noştri cât şi pentru operatorii aerieni cu care colaborăm.
Prin urmare, suntem întotdeauna în căutarea unor persoane cu un comportament și o atitudine profesională, o pregătire educaţională adecvată fiecărui post în parte, dar dornice să facă parte dintr-o echipă de succes, mereu pregătită să ofere tuturor celor cu care intră în contact o experienţă demnă de un aeroport de talie europeană şi internaţională.
- Mihai Eminescu

Oportunități de carieră deschise
Șofer - 1 post perioadă nedeterminată
AEROPORTUL INTERNAȚIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 21.07.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea următorului post vacant:
Șofer: 1 post perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
- Studii medii – cu diplomă de Bacalaureat;
- Permis de conducere categoria D;
- Fără cazier;
- Apt efort fizic şi psihic;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
– Experiență în domeniu aeroportuar;
– Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
– Cerere pentru înscrierea la selecție;
– Curriculum Vitae, din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
– Copie C.I.;
– Copie permis de conducere;
– Documente care atestă studiile absolvite;
– Adeverinţă de la medicul de familie care atestă starea de sănătate;
– Cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează.
Probele de selecție:
Selecția pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
– selecţia dosarelor de înscriere;
– proba scrisă – 1 oră;
– interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 18.07.2025, ora 12.00 sau se pot transmite la adresa de e- mail: office@airportcluj.ro.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149 – telefon: 0264/ 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare) la adresa de e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Agent PMR (Agent transporturi, asistență pasageri cu mobilitate redusă) - 1 post perioadă nedeterminată
AEROPORTUL INTERNAȚIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 22.07.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea următorului post vacant:
Agent PMR (Agent transporturi, asistență pasageri cu mobilitate redusă) – Direcția Operațională: 1 post perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
– Studii medii;
– Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
– Permis de conducere categoria B;
– Fără cazier;
– Apt pentru efort fizic şi psihic;
– Abilităţi de lucru în echipă;
– Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
– Experiență în domeniu aeroportuar;
– Permis de conducere categoria D.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
– Cerere pentru înscrierea la selecție;
– Curriculum Vitae, din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
– Copie C.I.;
– Copie permis de conducere;
– Documente care atestă studiile absolvite;
– Adeverinţă de la medicul de familie care atestă starea de sănătate;
– Cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează.
Probele de selecție:
Selecția pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
– selecția dosarelor de înscriere;
– proba scrisă – 1 oră;
Interviul va avea loc ulterior la sediul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 21.07.2025, ora 12.00 sau se pot transmite la adresa de e- mail: office@airportcluj.ro.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149 – telefon: 0264/ 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare) sau la adresa de e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Referent de specialitate - Serviciul Financiar/Contabilitate: 1 post - perioadă nedeterminată
AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 28.07.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea următorului post vacant:
Referent de specialitate – Serviciul Financiar/Contabilitate: 1 post – perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
- Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
- Experiență în domeniul economic de minimum 4 ani;
- Cunoştinţe de limba engleză;
- Cunoştinţe Microsoft Office (Word, Excel);
- Cunoștințe aprofundate în domeniul activității economico-financiare, legislației financiar contabile și fiscale;
- Capacitate de analiză şi sinteză, disponibilitate la sarcinile de serviciu şi dorinţă de perfecţionare;
- Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
- Rezistență la stres;
- Fără cazier;
- Abilităţi de comunicare, inițiativă, cooperare şi lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
- Deținere certificare membru Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, master;
- Experiență privind utilizarea programului de gestiune și contabilitate WinMentor;
- Experiență pe un post similar într-o regie autonomă/societate comercială;
- Experiență în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile;
- Experiență în domeniul aeroportuar;
- Nivel avansat limba engleză.
Responsabilitățile postului:
- Înregistrează în evidența contabilă mijloacele fixe în conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1991, a Ordinului 1802/2014 și a Legii 15/1994 cu modificările și completările ulterioare;
- Ține evidența mijloacelor fixe (domeniu public și privat): intrări (puneri în funcțiune, măriri de valoare) – ieșiri (vânzări și casări), reevaluări;
- Calculează lunar amortizarea;
- Ține evidența conturilor aferente subvențiilor pentru investiții;
- Întocmește declarațiile privind impozitele și taxele locale.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae;
- Copie C.I.;
- Declarație pe propria răspundere în care trebuie sa fie menționat faptul ca aplicantul nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- Copie a actelor doveditoare a studiilor și a pregătirii profesionale.
Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
- Selecţia dosarelor de înscriere;
- Probă scrisă – 2 ore;
- Interviul;
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecție se pot depune la Secretariatul Aeroportului sau pot fi transmise la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro până în data de 25.07.2025, ora 12:00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Agent Securitate Aeroportuară – 1 post - perioadă nedeterminată
AEROPORTUL INTERNAȚIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 29.07.2025, ora 10:00, selecție pentru ocuparea următorului post vacant:
Agent Securitate Aeroportuară – 1 post – perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
- Studii medii – Diplomă de Bacalaureat
- Fără cazier;
- Apt efort fizic şi psihic;
- Capacitate de organizare și abilităţi de lucru în echipă;
- Cunoștințe operare calculator;
- Seriozitate şi profesionalism;
- Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
- Disponibilitatea de a desfășura activitatea în ture.
Avantaj:
- Curs agent de securitate (certificat/ atestat);
- Certificat competențe digitale.
- Permis de conducere categoria B.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae, din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
- Copie C.I.;
- Copie permis de conducere;
- Copie a actelor doveditoare a studiilor şi a pregătirii profesionale;
- Cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează.
Obiectivele postului:
- Asigurarea serviciilor de securitate aeroportuară necesare, desfășurarea corespunzătoare a activităților Serviciului Control Acces, Supraveghere și Patrulare;
- Asigurarea respectării procedurilor specifice și reglementărilor de securitate aeroportuară;
- Desfășurarea activităților continue pentru pregătirea profesională proprie;
- Participarea la cursurile de formare/perfecționare, instruirile organizate de AIAIC sau terți;
Probele de selecție:
Selecția pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
– Selecţia dosarelor de înscriere;
– Proba scrisă – 1 oră;
– Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecție se pot depune la Secretariatul Aeroportului sau pot fi transmise la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro, până în data de 28.07.2025, ora 12:00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149 – telefon: 0264/ 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Agent de securitate (Pază Perimetrală): 1 post – perioadă nedeterminată
AEROPORTUL INTERNAȚIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 29.07.2025, ora 10:00, selecție pentru ocuparea următorului post vacant:
Agent de securitate (Pază Perimetrală): 1 post – perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
- Studii medii;
- Fără cazier;
- Permis de conducere categoria B;
- Curs agent de securitate (certificat/atestat);
- Apt efort fizic şi psihic;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism;
- Disponibilitatea de a desfășura activitatea în ture.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae, din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
- Copie C.I.;
- Copie a actelor doveditoare a studiilor finalizate;
- Copie certificat /atestat – Curs agent de securitate;
- Copie permis de conducere;
- Cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează.
Obiectivele postului:
- Asigurarea pazei perimetrale în conformitate cu Planul de pază;
- Asigurarea respectării procedurilor specifice și reglementărilor de securitate aeroportuară;
- Desfășurarea activităților continue pentru pregătirea profesională proprie;
- Participarea la cursurile de formare/ perfecționare, instruirile organizate de AIAIC sau terți;
Probele de selecție:
Selecția pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
– Selecţia dosarelor de înscriere;
– Proba scrisă – 1 oră;
– Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecție se pot depune la Secretariatul Aeroportului sau pot fi transmise la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro, până în data de 28.07.2025, ora 12:00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149 – telefon: 0264/ 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Referent de specialitate - Serviciul Securitate Aeroportuară – 1 post - perioadă nedeterminată
AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 30.07.2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea următorului post vacant:
Referent de specialitate – Serviciul Securitate Aeroportuară – 1 post – perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
- Studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
- Cunoştinţe de limba engleză – minim nivel B2;
- Cunoştinţe Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint);
- Capacitate de analiză şi sinteză, disponibilitate la sarcinile de serviciu şi dorinţă de perfecţionare;
- Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
- Rezistență la stres;
- Fără cazier;
- Abilităţi de comunicare, inițiativă, cooperare şi lucru în echipă;
- Seriozitate şi profesionalism.
Avantaj:
- Experiență pe un post similar;
- Experiență în domeniul aviației civile;
- Cunoștințe aprofundate în domeniul securității aviației civile;
- Permis de conducere categoria B;
- Cunoştinţe de limba engleză –nivel C1;
Responsabilitățile postului:
- Întocmirea/actualizarea cadrului procedural, în baza legislației și a normelor specifice;
- Asigurarea respectării legislației internaționale, comunitare și naționale în domeniul securității aviației civile;
- Întocmirea documentațiilor de achiziție pentru proiectele de investiții desfășurate la nivelul aeroportului respectând prevederile Regulamentului (UE) 1998/2015, H.G. 1429/2024 pentru aprobarea Programului Național de Securitate a Aviației Civile și Legea 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Desfășurarea activităților continue pentru pregătirea profesională proprie;
- Realizarea pregătirii personalului în conformitate cu cerințele securității aviației civile și cu Programul Național de Pregătire în domeniul Securității Aviației Civile;
- Întocmirea/actualizarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al Departamentului;
- Întocmirea/actualizarea Tarifului de Securitate în conformitate cu OMT 2190/2005;
- Gestionarea resurselor tehnice de securitate.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
- Copie C.I.;
- Cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- Copie a actelor doveditoare a studiilor și a pregătirii profesionale.
Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
- Selecţia dosarelor de înscriere;
- Probă scrisă – 2 ore;
- Interviul;
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecție se pot depune la Secretariatul Aeroportului sau pot fi transmise la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro, până în data de 29.07.2025, ora 14:00.
Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Inginer Sisteme de Securitate - 1 post - perioadă nedeterminată
AEROPORTUL INTERNAȚIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 30.07.2025, ora 10:00 selecţie pentru ocuparea următorului post vacant:
INGINER SISTEME DE SECURITATE – 1 post – perioadă nedeterminată
Condiţii necesare:
- Studii superioare tehnice în domeniul inginerie electrică, electronică și telecomunicații; ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației;
- Fără cazier;
- Apt efort fizic și psihic;
- Cunoștințe de limba engleză – minim nivel B2;
- Foarte bună capacitate de organizare și abilități de lucru în echipă;
- Cunoștințe Microsoft Office (Word, Excel);
- Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
- Rezistență la stres;
- Seriozitate și profesionalism.
Avantaj:
- Experiență pe un post similar cu studii superioare în domeniul inginerie electrică, electronică și telecomunicații; ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației;
- Experiență în domeniul echipamentelor și sistemelor de securitate, a curenților slabi;
- Experiență în domeniul aviației civile;
- Cunoștințe de limba engleză –nivel C1.
Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
- Cerere pentru înscrierea la selecție;
- Curriculum Vitae din care să rezulte date cu privire la lacunele mai mari de 28 de zile consecutive din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat sau nu a urmat studii;
- Copie C.I.;
- Cazier judiciar sau declaraţie pe propria răspundere în care trebuie să fie menţionat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- Copie a actelor doveditoare a studiilor și a pregătirii profesionale.
Obiectivele postului:
- Asigurarea serviciilor necesare, desfășurarea corespunzătoare activităților serviciului;
- Verificarea/asigurarea funcționării echipamentelor de securitate la parametrii și standardele recomandate de reglementările și normele de securitate în vigoare, în conformitate cu Regulamentul (UE) 1998/2015 (Cap. 12), respectiv H.G. 1429/2024 pentru aprobarea Programului Național de Securitate a Aviației Civile (Cap. III, Secțiunea 11);
- Monitorizarea realizării mentenanței preventive și corective pentru instalațiile, echipamentele și sistemele de securitate;
- Întocmirea documentațiilor de achiziție privind echipamentele de control securitate, sisteme de securitate și consumabile, respectând prevederile Regulamentului (UE) 1998/2015, H.G. 1429/2024 pentru aprobarea Programului Național de Securitate a Aviației Civile și Legea 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Întocmirea/actualizarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al Departamentului;
- Întocmirea/actualizarea Tarifului de Securitate în conformitate cu OMT 2190/2005;
- Gestionarea resurselor tehnice de securitate;
- Urmărirea modului de aplicare a procedurilor, efectuarea auditurilor interne, pregătirea personalului.
Probele:
Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:
– Selecția dosarelor de înscriere;
– Probă scrisă – 2 ore;
– Interviul.
Fiecare probă este eliminatorie.
Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data de 29.07.2025, ora 14:00.
Informații suplimentare și bibliografia pentru selecție se pot obține de la sediul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon: 0264/307500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro.
Internship
Momentan nu sunt programe de internship deschise la Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj.