Întrebări frecvente FAQs
- Show All
- Business
- Legate de călătorie
- Legate de securitate
- Referitor la bagaje
- Servicii
- Transport si acces
Am pierdut un obiect/bagaj la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj. Cui mă pot adresa ?
Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Lost & Found corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.
Care sunt companiile aeriene care operează pe și de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?
În prezent, 9 companii aeriene operează curse regulate de pasageri de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj: Tarom, Lufthansa, Lot Polish, Wizz Air, Turkish Airlines, Ryanair, HiSky, Aeroexpress Regional și Swiss Airlines.
Companiile aeriene care operează zboruri cargo pentru DHL, TNT și UPS sunt următoarele: Cargo Air, Swiftair, Swiftair Hellas și CargoLogic Germany. La acestea se adaugă companiile aeriene ce operează zboruri charter turistice de pe aeroportul clujean, dintre care amintim: Aegean Airlines, Animawings, HiSky, Fly One, Corendon Airlines, SkyUp, Pegasus, Tarom, Fly Lili și Bees Airlines.
Care sunt facilitățile pentru clasa business pe care le oferă Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?
Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj dispune de saloane business, de un birou pentru întâlniri business și de o sală de conferință ce poate fi închiriată pentru întruniri, ședințe, simpozioane etc.
Care sunt tarifele practicate pentru utilizarea parcării din incinta aeroportului?
Pentru detalii legate de serviciile de parcare oferite de Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj și GOTO Parking accesați pagina Parcare de pe website-ul aeroportului.
Ce unități de alimentație publică funcționează în incinta Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj?
În prezent, în incinta Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj funcționează mai multe cafe baruri. Pasagerii au la dispoziție, de asemenea, automatele de băuturi calde și reci, precum și automatele de snack-uri și dulciuri amplasate în cadrul terminalului de Plecări pasageri.
Cu cât timp înainte de îmbarcare trebuie să ajung în aeroport?
Pasagerii trebuie să se asigure că sunt prezenți la aeroport cu suficient timp înaintea orei stabilite de decolare pentru a permite efectuarea procedurilor de check-in, a celor de frontieră și de îmbarcare. Timpul limită de check-in poate varia în funcție de compania aeriană. Este responsabilitatea pasagerului să se asigure că va îndeplini condițiile de călătorie. Pasagerii trebuie să se prezinte la aeroport cu 3 ore înainte de un zbor internațional și cu 2 ore înainte pentru un zbor domestic.
Pentru informații suplimentare adresați-vă companiei cu care călătoriți.
Cum pot afla informații despre oportunitățile de afaceri existente la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?
Oportunitățile de afaceri existente la aeroport se pot consulta pe website-ul aeroportului în cadrul secțiunii Business și Parteneri – Licitații.
Cum pot afla informații în timp real despre plecările și sosirile de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?
Programul zborurilor în timp real (plecări/sosiri de pe/pe Aeroportul Internațional Cluj), poate fi consultat accesând pagina Informații zboruri.
Cum pot afla informaţii privind traficul de pasageri înregistrat pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?
Date statistice privind numărul pasagerilor înregistrați pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj sunt postate pe site-ul nostru. De asemenea, puteți găsi informații cu privire la evoluția traficului de pasageri la link-ul următor: https://www.airportcluj.ro/aviatie/evolutia-traficului-de-pasageri/.
Cum pot afla informații referitoare la locurile de muncă disponibile la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj? Cum pot aplica pentru un loc de muncă la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj?
Pentru a fi la curent cu locurile de muncă disponibile la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, vă rugăm să accesați secțiunea Cariere a paginii noastre web.