ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ, 13.01.2025, ora 09:00 – Închirierea unui spațiu comercial destinat desfășurării activității de comercializare produse în regim Retail – duty-paid

ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ, 13.01.2025, ora 09:00 – Închirierea unui spațiu comercial destinat desfășurării activității de comercializare produse în regim Retail – duty-paid

  1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj R.A., Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 149, înregistrat la ONRC nr. J12/3463/1992, CUI RO 2882425, telefon: 0264/307.500, e-mail: office@airportcluj.ro.
  1. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: „Închirierea unui spațiu comercial destinat desfășurării activității de comercializare produse în regim Retail – duty-paid”, fiind situat în Terminalul Pasageri Plecări Non-Schengen, zona securizată, etaj, zona acces principal după control pașapoarte, având o suprafață totală de 146,50 mp., aparținând domeniului privat al Județului Cluj și aflat în administrarea regiei, închiriat conform Hotărârii Consiliului Județean Cluj nr. 112/28.05.2020 și în temeiul dispozițiilor O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, art. 332 – 333.
  2. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în fișa de date a procedurii, caietul de sarcini, clauzele contractuale obligatorii și formulare și modele de documente.

         3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin mijloace electronice sau pe suport de hârtie, de la sediul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A. Biroul Achiziții Publice, în urma unei solicitări scrise pe adresa de e-mail: office@airportcluj.ro.

         3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: se pot obține de la sediul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A., Serviciul Achiziții Publice, telefon: 0264/307.500, int. 701/430, e-mail: office@airportcluj.ro.

         3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: prețul documentației de atribuire pe suport hârtie este de 200 de lei (T.V.A. inclus) sau echivalentul în euro la cursul BNR din ziua plății. Plata se poate face în numerar, la casieria organizatorului, în zilele de luni până vineri, între orele 09:00 – 15:00, sau prin Ordin de plată, într-unul din conturile: RO12BTRL01301202919844XX Lei sau RO58BTRL01304202919844XX Euro, deschise la Banca Transilvania, CIF RO 2882425.

         3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 30.12.2024, ora 16:00.

  1. Informații privind ofertele:

         4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 13.01.2025, ora 08:50.

         4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, Cluj-Napoca.

         4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Oferta se va depune în două exemplare, un exemplar în original și unul în copie.

  1. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 13.01.2025, ora 09:00, la sediul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, Cluj-Napoca.
  1. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Cluj, Calea Dorobanților nr. 2-4, Cluj-Napoca, județul Cluj, telefon 0264-596110, fax 0264-595844, email tr-cluj@just.ro.
  2. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 17.12.2024.

 

Share this post