Legate de călătorie

Pasagerii au dreptul de a fotografia și de a realiza înregistrări video, în scop personal, în zonele publice ale aeroportului, cu excepția zonei alocată controlului de securitate.

Date statistice privind numărul pasagerilor înregistrați pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj sunt postate pe site-ul nostru. De asemenea, puteți găsi informații cu privire la evoluția traficului de pasageri la link-ul următor: https://www.airportcluj.ro/aviatie/evolutia-traficului-de-pasageri/.

Pasagerii trebuie să se asigure că sunt prezenți la aeroport cu suficient timp înaintea orei stabilite de decolare pentru a permite efectuarea procedurilor de check-in, a celor de frontieră și de îmbarcare. Timpul limită de check-in poate varia în funcție de compania aeriană. Este responsabilitatea pasagerului să se asigure că va îndeplini condițiile de călătorie. Pasagerii trebuie să se prezinte la aeroport cu 3 ore înainte de un zbor internațional și cu 2 ore înainte pentru un zbor domestic.
Pentru informații suplimentare adresați-vă companiei cu care călătoriți.

În prezent, 9 companii aeriene operează curse regulate de pasageri de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj: Tarom, Lufthansa, Lot Polish, Wizz Air, Turkish Airlines, Ryanair, HiSky, Aeroexpress Regional și Swiss Airlines.

Companiile aeriene care operează zboruri cargo pentru DHL, TNT și UPS sunt următoarele: Cargo Air, Swiftair, Swiftair Hellas și CargoLogic Germany. La acestea se adaugă companiile aeriene ce operează zboruri charter turistice de pe aeroportul clujean, dintre care amintim: Aegean Airlines, Animawings, HiSky, Fly One, Corendon Airlines, SkyUp, Pegasus, Tarom, Fly Lili și Bees Airlines.

Clic aici pentru a vizita pagina Companii Aeriene

În incinta Terminalului de Plecări al Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, la etaj, există o capelă accesibilă pasagerilor.

În prezent, în incinta Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj funcționează mai multe cafe baruri. Pasagerii au la dispoziție, de asemenea, automatele de băuturi calde și reci, precum și automatele de snack-uri și dulciuri amplasate în cadrul terminalului de Plecări pasageri.

Transportul animalelor de companie se efectuează în funcție de termenii și condițiile companiei aeriene. Pentru detalii suplimentare vă recomandăm să contactați compania aeriană cu care urmează să călătoriți.