Închirierea unui spaţiu de birou. Rent an office space for carrying out administrative activities
administrator2022-01-13T15:30:14+02:00
ANUNT LICITATIE PUBLICĂ, 07.06.2021, ORA 11:00; NOTICE OF A COMPETITIVE PUBLIC TENDER, 07.06.2021, 11:00 AM
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 149, înregistrat la ONRC nr. J12/3463/1992, CUI RO 2882425, telefon: 0264/307.500, e-mail: office@airportcluj.ro.2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unui spaţiu de birou destinat desfășurării activităților de natură administrativă, specifice utilizatorilor unui aeroport internațional, la Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., situat în Terminalul de pasageri Plecări, supantă, identificat ca E 03-A, în suprafață totală de 3,9 mp, suprafață domeniu public, conform Hotărârii Consiliului Județean Cluj nr. 112/28.05.2020 și în temeiul dispozițiilor O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, art. 332 – 333.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în fișa de date a procedurii, caietul de sarcini, clauzele contractuale obligatorii și formulare și modele de documente.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin mijloace electronice sau pe suport de hârtie, de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Biroul Achiziții Publice, în urma unei solicitări scrise pe adresa de e-mail: office@airportcluj.ro.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Biroul Achiziții Publice, telefon: 0264/307.500, int. 429/430, e-mail: office@airportcluj.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: prețul documentației de atribuire pe suport hârtie este de 50 lei + TVA sau echivalentul în euro la cursul BNR din ziua plăţii. Plata se poate face în numerar, la casieria organizatorului, în zilele de luni până vineri, între orele 09:00 – 15:00, sau prin Ordin de plată, într-unul din conturile: RO12BTRL01301202919844XX Lei sau RO58BTRL01304202919844XX Euro.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 26.05.2021, ora 11:00.
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 149, înregistrat la ONRC nr. J12/3463/1992, CUI RO 2882425, telefon: 0264/307.500, e-mail: office@airportcluj.ro.
- Informații privind ofertele:
- 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 07.06.2021, ora 11:00, la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, Cluj-Napoca.
- 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Cluj, Calea Dorobanților nr. 2-4, Cluj-Napoca, județul Cluj, telefon 0264-596110, fax 0264-595844, email tr-cluj@just.ro.
- 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26.04.2021.
- 1. General information on the Contracting Authority, in particular name, tax identification code, address, telephone number, fax and/or e-mail address, contact person: Cluj Avram Iancu International Airport, Cluj-Napoca, 149 Traian Vuia street, Registered at the National Office of the Register of Commerce No J12/3463/1992J12/3463/1992, fiscal code RO 2882425, phone number: 0264/307.500, e-mail: office@airportcluj.ro.
- 2. General information on the subject of the public tender procedure, in particular description and identification of the property to be rented: Rent an office space for carrying out administrative activities, specific to users of an international airport at Cluj Avram Iancu International Airport, located in the Domestic Departures Passenger Terminal, intermediate floor, identified with E 03-A, with a total area of 3.9 sqm , public domain area, according to the Decision of the Cluj County Council no. 112 / 28.05.2020 and under the legal provisions of O.U.G. no. 57 / 03.07.2019, Article. 332 – 333.
- 3. Information on the award documentation can be found in the procedure data sheet, contract specifications, binding contract terms, forms and model documents.
- Information about offers:
- 5. Date and place of the public tender opening session: 07.06.2021, at 11:00, at Cluj Avram Iancu International Airport, 149 Traian Vuia street, Cluj-Napoca.
- 6. Name, address, phone number and/or e-mail address of the competent court in dealing with the disputes arising and deadlines for bringing the matter before the court: Cluj Court, Dorobanți Road no. 2-4, Cluj-Napoca, Cluj County, phone number 0264-596110, fax 0264-595844, email tr-cluj@just.ro.
- 7. Date of transmission of the notice of invitation to tender to the institutions in order to be published: 26.04.2021.