Închirierea unui spaţiu comercial destinat amplasării unui automat bancar ATM la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, situat în Terminal Pasageri Sosiri, parter, zona publică (partea de Sud-Vest a holului public) în suprafață de 2 mp . Rent of a commercial space for a banking machine ATM at Cluj Avram Iancu International Airport, located in Arrivals Terminal, ground floor, public area (south-west side public hall) in a total area of 2 sqm
administrator2022-01-13T15:35:17+02:00
ANUNT LICITATIE PUBLICĂ, 21.05.2021, ORA 11:00; NOTICE OF A COMPETITIVE PUBLIC TENDER, 21.05.2021, 11:00 AM
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 149, înregistrat la ONRC nr. J12/3463/1992, CUI RO 2882425, telefon: 0264/307.500, e-mail: office@airportcluj.ro.2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unui spaţiu comercial destinat amplasării unui automat bancar ATM la Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj, situat în Terminal Pasageri Sosiri, parter, zona publică (partea de Sud-Vest a holului public) în suprafață de 2 mp, suprafață domeniu public, conform Hotărârii Consiliului Județean Cluj nr. 112/28.05.2020 și în temeiul dispozițiilor O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, art. 332 – 333.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în fișa de date a procedurii, caietul de sarcini, clauzele contractuale obligatorii și formulare și modele de documente.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin mijloace electronice sau pe suport de hârtie, de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A. Biroul Achiziții Publice, în urma unei solicitări scrise pe adresa de e-mail: office@airportcluj.ro.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Biroul Achiziții Publice, telefon: 0264/307.500, int. 429/430, e-mail: office@airportcluj.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: prețul documentației de atribuire pe suport hârtie este de 50 lei + TVA sau echivalentul în euro la cursul BNR din ziua plăţii. Plata se poate face în numerar, la casieria organizatorului, în zilele de luni până vineri, între orele 09.00 – 15.00, sau prin Ordin de plată, într-unul din conturile: RO12BTRL01301202919844XX Lei sau RO58BTRL01304202919844XX Euro.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 12.05.2021, ora 11:00.
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Cluj-Napoca, str. Traian Vuia, nr. 149, înregistrat la ONRC nr. J12/3463/1992, CUI RO 2882425, telefon: 0264/307.500, e-mail: office@airportcluj.ro.
- Informații privind ofertele:
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 21.05.2021, ora 11.00, la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, Cluj-Napoca.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Cluj, Calea Dorobanților nr. 2-4, Cluj-Napoca, județul Cluj, telefon 0264-596110, fax 0264-595844, email tr-cluj@just.ro.
- Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 21.04.2021.
- 1. General information on the Contracting Authority, in particular name, tax identification code, address, telephone number, fax and/or e-mail address, contact person: Cluj Avram Iancu International Airport, Cluj-Napoca, 149 Traian Vuia street, Registered at the National Office of the Register of Commerce No J12/3463/1992J12/3463/1992, fiscal code RO 2882425, phone number: 0264/307.500, e-mail: office@airportcluj.ro.
- 2. General information on the subject of the public tender procedure, in particular description and identification of the property to be rented: Rent of a commercial space for a banking machine ATM at Cluj Avram Iancu International Airport, located in Arrivals Terminal, ground floor, public area (south-west side public hall) in a total area of 2 sqm, public domain area, according to the Decision of the Cluj County Council no. 112 / 28.05.2020 and under the legal provisions of O.U.G. no. 57 / 03.07.2019, Article. 332 – 333.
- 3. Information on the award documentation: can be found in the procedure data sheet, contract specifications, binding contract terms, forms and model documents.
- Information about offers:
- Date and place of the public tender opening session: 21.05.2021, at 11:00, at Cluj Avram Iancu International Airport, 149 Traian Vuia street, Cluj-Napoca.
- Name, address, phone number and/or e-mail address of the competent court in dealing with the disputes arising and deadlines for bringing the matter before the court: Cluj Court, Dorobanți Road no. 2-4, Cluj-Napoca, Cluj County, phone number 0264-596110, fax 0264-595844, email tr-cluj@just.ro.
- Date of transmission of the notice of invitation to tender to the institutions in order to be published: 21.04.2021.