15ian.
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Închirierea unor spaţii comerciale destinate desfășurării activității de tip Retail Duty-Paid: PSP_04 (RETAIL 03) destinat desfășurării activității de tip retail duty-paid în incinta Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A – în Terminalul de Pasageri Plecări Schengen, parter, zona securizată, în suprafață de 550 mp și P37a – destinat desfășurării activității de tip retail duty-paid în incinta Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A – în Terminalul de Pasageri Sosiri, parter, zona restricționată, în suprafață de 30 mp, aparținând domeniului privat al Județului Cluj, aflat în administrarea regiei, închiriat conform Hotărârii Consiliului Județean Cluj nr. 112/28.05.2020 și în temeiul dispozițiilor O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, art. 332 – 333.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin mijloace electronice sau pe suport de hârtie, de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Biroul Achiziții Publice, în urma unei solicitări scrise pe adresa de e-mail: office@airportcluj.ro.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., Biroul Achiziții Publice, telefon: 0264/307.500, int. 429/430, e-mail: office@airportcluj.ro.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: prețul documentației de atribuire pe suport hârtie este de 50 lei + TVA sau echivalentul în euro la cursul BNR din ziua plăţii. Plata se poate face în numerar, la casieria organizatorului, în zilele de luni până vineri, între orele 09:00 – 15:00, sau prin Ordin de plată, într-unul din conturile: RO12BTRL01301202919844XX Lei sau RO58BTRL01304202919844XX Euro, deschise la Banca Transilvania, CIF RO 2882425.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 05.02.2024, ora 16:00.
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 15.02.2024, ora 08:50.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, Cluj-Napoca.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Oferta se va depune în două exemplare, un exemplar în original și unul în copie.