La aeroport

Servicii diverse

Servicii diverse

Pentru optimizarea experienței dumneavoastră de călătorie, Aeroportul Internațional Cluj vă oferă acces la servicii complementare, dezvoltate în parteneriat cu furnizori specializați, pentru a vă sprijini în fiecare etapă a călătoriei dumneavoastră.

E-Kiosk

E-Kiosk este o rețea de Magazine de Prezentare Digitale și se adresează afacerilor cu activitate în mediul online care doresc să-și prezinte produsele și serviciile și în mediul offline, dar nu au posibilitatea de a le expune la vânzare sau de a le face publicitate indoor în centrele mari de shopping, mall-uri și aeroporturi la nivel național, respectiv în locațiile cu cel mai ridicat trafic de potențiali consumatori.Astfel, prin intermediul E-Kiosk, produsele și serviciile oferite deja consumatorilor din mediul online sunt aduse în atenția consumatorilor și în locații fizice, cu posibilitatea de a fi achiziționate direct de pe dispozitivele noastre digitale.

Dispozitivele E-Kiosk sunt echipamente interactive de tip totem și sunt compuse dintr-un Modul pentru Vânzare, prevăzut cu un monitor touch-screen pentru prezentarea produselor sau serviciilor și inițierea comenzilor online și un

Modul pentru Advertising, prevăzut cu un ecran LCD pentru rularea de reclame foto-video. E-Kiosk este o soluție creată special pentru afacerile online care vor mai mult:

  • Prezență fizică în locații premium
  • Vânzare directă prin coduri QR
  • Publicitate foto-video indoor
E-mail: contact@ekiosk.ro, Telefon: 0774 930 339

Flight Help

FlightHelp își desfășoară activitatea în Aeroportul Internațional Cluj de peste 2 ani, oferind sprijin profesional în procesul de obținere a compensațiilor aeriene conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004. Echipa de experți FlightHelp este prezentă fizic în incinta aeroportului și gata să vă ajute să recuperați compensații de până la 600€ pentru zborurile întârziate, anulate sau suprarezervate.

Serviciile includ:

  • Verificare gratuită a eligibilității cazului
  • Întocmirea completă a documentației necesare
  • Asistență personalizată, pas cu pas, până la soluționarea cazului

Puncte de prezență în aeroport:

  • Zona publică – Sosiri
  • Zona restricționată – Sosiri 
  • Zona restricționată – Plecari Non-Schengen
  • Zona restricționată – Plecări Schengen

Orar: Luni – Duminică: 08:00 – 20:00

Programul poate varia în funcție de fluxul de zboruri. Reprezentanții FlightHelp sunt ușor de recunoscut și disponibili pentru asistență pe tot parcursul zilei.

 

Date interesante despre Cluj-Napoca

Populație

În 2011, 324.576 de locuitori locuiau în limitele orașului, ceea ce îl face pe locul al doilea cel mai populat oraș al țării la acea vreme, după capitala națională București.

Universități și școli

Oraşul Cluj-Napoca este considerat al doilea centru universitar din România, fiind locul care găzduieşte în fiecare an, aproximativ 80.000 de studenţi din întreaga ţară.

Clima

Clima orașului Cluj-Napoca este temperat-continentală, cu ierni reci și veri calde. Clima este influențată de apropierea orașului de Munții Apuseni, precum și de urbanizare.

Festivaluri și evenimente

Concerte, festivaluri, spectacole culturale, expoziții, party-uri, conferințe și workshop-uri, lansări de carte și de film și alte evenimente, toate le găsești la Cluj.